همزمان با پنجمین روز دهه فجر، دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان لاهیجان افتتاح شد. به گزارش ایلنا از لاهیجان، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی “دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری هورخش” در لاهیجان افتتاح شد. این دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری که افتتاح آن قریب ...
تاریخ مخابره: دوشنبه 5 فوریه 2018  |  زمان: 17:04 ب.ظ  | شماره خبر: 550   

همزمان با پنجمین روز دهه فجر، دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهرستان لاهیجان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی “دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری هورخش” در لاهیجان افتتاح شد.

این دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری که افتتاح آن قریب به۱۰۰میلیون تومان هزینه داشت، موجبات اشتغالزایی ۶ نفر در صنعت گردشگری را فراهم کند و کیفیت‌بخشی به خدمات سفر و ارائه بسته‌های جدید گردشگری در این شهرستان را رونق بخشید.

افتتاح دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری”سفرهای آقای گردشگر” در این شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به اجرا رسید.

خبر جدید  ‌مدیران قضایی گیلان اگر توان کار کردن ندارند کنار بروند‌

با افتتاح این دفتر خدمات گردشگری که۱۰۰ میلیون تومان اعتبار ۶ را به خود اختصاص داده ۶ نفر به چرخه اشتغال پایدار وارد شدند.

حمیدرضا آذرپور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به ضرورت فراهم کردن عناصر سفر در گیلان بهعنوان استانی پیشرو در صنعت گردشگری اظهار داشت: سفر واقعیتی انکارناپذیر و یکی از مهمترین فعالیت‌های انسان پیشرفته است و در این بین دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی نقش عمده‌ای را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سعی بر تامین اطلاعات و فعالیت‌های مسافرتی و هر آنچه را که مورد نیاز گردشگران است دارند؛ مهم‌ترین کار این موسسات را برآورد تقاضا یا ایجاد تقاضای مثبت نسبت به جاذبه‌های گردشگری و به نوعی پیش بینی انگیزه‌های مردم برای مسافرت دانست.

خبر جدید  نصب قفس‌های غوطه‌ور برای نخستین بار در خاورمیانه در دریای خزر

این مسئول متذکر شد: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نقش تسهیل کننده را در کانال توزیع خدمات صنعت گردشگری و تدارک زمینه مناسب ایجاد بازار بر عهده دارند و سعی می‌کنند تا با معرفی جاذبه ای نو و یا پدیده ای بکر گوی سبقت را از رقبای خود بربایند.

آذرپور با تاکید بر لزوم جهت‌گیری هرچه بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی به سوی سفرهای گروهی و سازمان یافته به‌عنوان یکی از رویکردهای اصلی سازمان‌های گردشگری در کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: توسعه این مهم علاوه بر کیفیت‌افزایی سفر در ابعاد ترافیکی و مدیریت هزینه‌ها، تبعات بسیاری را از جمله در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی کاهش می‌دهد.

خبر جدید  ۲۰۲۹طرح اشتغالزایی در گیلان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری استان گیلان در پایان بر کیفیت‌بخشی به خدمات سفر و ارائه بسته های جدید گردشگری تاکید کرد و تصریح کرد: نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری باید تشدید و تسریع یابد.

0/5 (0 نقد و بررسی)
کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.

برچسب ها :

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.